Problem
Brak konwersji mimo ruchu na stronie internetowej. Duża ilość porzucanych koszyków. Brak nawiązania kontaktu mimo zainteresowania usługą. Skorzystanie z usług konkurencji pomimo posiadania atrakcyjnej ceny. To tylko niektóre problemy z którymi borykają się osoby prowadzące lub promujące swój biznes z wykorzystaniem strony www.
Rozwiązanie
Zamówienie audytu UX i analizy użyteczności strony internetowej. Specjalista dokona audytu UX i analizy użyteczności pod kątem potencjalnych problemów. Audyt zostaje przekazany do klienta. Na bazie stwierdzonych problemów, na stronie wprowadzane są odpowiednie korkekty. Problem braku konwersji zostaje rozwiązany.
Co zrobimy dla Twojej Firmy?
Przeanalizujemy stronę internetową
Zapoznamy się z Twoją stroną www oraz ofertą produktów i usług które oferuje. Znajdziemy jej słabe i mocne punkty.
Zagłębimy się w dane analityczne
Przestudiujemy dane analityczne. Wyciągniemy odpowiednie wnioski oraz poszukamy możliwości poprawy wyników.
Przygotujemy audyt użyteczności
Podsumujemy wszystkie informacje oraz przedstawimy wnioski powstałe na bazie naszej wiedzy i doświadczenia.
Dowiedz się więcej już teraz.

%
Nawołanie do działania
Brak wyraźnych nawołań do działania to problem dotyczący 70% stron internetowych.
%
Responsywność
Strona na telefonie powinna wyglądać tak samo dobrze lub lepiej wg. 85% badanych.
%
Nieatrakcyjność
Użytkownicy opuszczają strony internetowe z powodu nieatrakcyjnego wyglądu w 38%.
%
Strona produktowa
Strony produktowe w pierwszej kolejności przeglądamy w 47% przypadków.
- Zadowolonych klientów 100%
- Średni wzrost konwersji 91%
- Poleceń 77%
- Klientów kontynuujących współpracę 86%
Nasze wyniki są niesamowite!
Cały czas pracujemy nad naszymi testami tak by były coraz skuteczniejsze. Nasza wiedza poparta jest certyfikatami z analizy danych jak i użytecznego projektowania. Dzięki temu nasi klienci są zadowoleni, a wprowadzenie zmian opartych na naszych analizach przynosi wymierne efekty. Skontaktuj się i przekonaj się jak możemy Ci pomóc.